dinsdag 25 oktober 2011

Ja!

Hellow allemaal! Yes, jaaaaa, Oui!! en plots staan we op - 14kg! Het zakt terug en goed! De aanpassing was blijkbaar nodig! Ben zo content! Het echte ketosegevoel is er , meer wel wat lastig! Honger, slapjes, den bibber! maar even op de tandjes bijten ( op iets anders mag toch niet) en dan is dat over! De chocomelkjes zijn bijna op en dan, hop, naar iets nieuws, want ze zijn niet lekker! Ik heb nu yoghurt besteld( poeder weliswaar) en peer stracciatella! benieuwd of dat eetbaar is. maar alles beter dan de chocomelk! Als ge bijna 2 liter water drinkt en ge moet dan ook nog ne choco drinken....de fles zit al vol met dat water zenne! dat knagende hongergevoel is wel vervelend en de goesting is zo groot om dan iets te pakken! Iets Mmmmmm lekkers! Maar er is niet veel meer in huis enkel wat koekjes om mee te geven naar school! En wat de fastfood betreft....af en toe een zak diepvriesgroentjes en een kippeke, das ook lekker en makkelijk.
We blijven dus flink verder doen! Laat het maar zakken ;p Hopelijk binnenkort weer een nieuw getalletje...maar ik ben er vrij gerust in!
Toen het bleef stilstaan heb ik toch wel even een dipje gehad en zin om op te geven! Maar door de steun van sommige mensen toch blijven volharden en nu ben ik zooo blij! al is het soms erg moeilijk! Maar ik denk niet dat er een makkelijk dieet bestaat....jullie?

Allé
Dat was het

tsjuus

1 opmerking: