donderdag 20 oktober 2011

mon Dieu

Vandaag productjes gaan halen en mijn voorraad cappuccinorepen! Jihaaaaaa! Ik kan er weer tegen! Maar wat is het moeilijk! Tis mandarinnekestijd! En overal ruik je ze! De kwijl komt er langs mijn mond uit! Zooo lekker en het ruikt zooo goed en ik....mag er niet aankomen! Wat mis ik dat ...een lekker stukje fruit! Appel, appelsien, mandarijntje...ananas, mango, banaan,...gelukkig is het geen aardbeientijd....ik mag ook eens geluk hebben he! Soms zou ik toch heel even al een snijboon willen zijn en eens gewoon genieten van die vrijheid! Maar mijn tijd komt nog! Vandaag op het menu: Kip en spitskool.....broccoli en bloemkool zijn verboden...door mijn dochter! Ze is ze kotsbeu...iets anders dus! Dit weekend ook eens een lekkere pot soep maken...het is er weer voor he. Af en toe wordt het wel al eens moeilijker...ik wil zoveel dingen terug proeven! Een mens leeft toch voor zijn eten hoor.... hoe gezond je ook wil zijn en hoe hard ik het ook wil...de lekkernijen die ze rond je hoofd gooien...zijn heel verleidelijk! In de supermarkt aan de kasse liggen de grootste verleidingen...twix, kinderchocolade, bueno's, frangipanes,...noem maar op! En met honger,goesting en PERIODE VAN DE MAAND naar de winkel gaan is DANGEROUS!! Maar we houden vol tot het bittere eind! De nieuwe broek voelt en staat me super..meer van dat in de toekomst! Dan zal ik me zelfs eens aan een kleedje wagen ;p of een rokje !
Ondertussen doen we gewoon rustig verder en hopen dat er binnenkort toch weer een pak kilo's af zijn! Snel gaat het niet! Had dat nochtans wel verwacht..maar ja...De eerste 10 zijn gevlogen , nu op naar de volgende 10! Ik heb mijn vliegticket reeds geboekt!! Dus!!!!!! komaan!

daaaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten