woensdag 19 oktober 2011

Beroemd

Amai , ik heb de laatste dagen langs alle kanten onder mijn voeten gekregen omdat ik niets heb geblogd! Wel leuk zo trouwe lezers. Dus hier bel ik weer! Ik had weinig te melden en een beetje ziek....maagzweer! Maar nu gaat alles beter. Oke...gewicht...geen grote veranderingen! Kon een weekje duren om in de langverwachte ketose te geraken...nog even geduld dus! Ik ben wel al 8cm kwijt en dat is duidelijk merkbaar aan mijn kledij! De laatste dagen heb ik het wat moeilijker! PERIODE VAN DE MAAND!!!!! Grrrrr! Dan hou je vocht vast = minder gewichtsverlies en je hebt zin in 100000000000 dingen! Chocola, chips, taart (jak , lust ik eigenlijk niet, maar zelfs dat ziet er aantrekkelijk uit) popcorn, frieten.....ik wil alles eten en heb ook altijd honger! Ik leef nu op 3 prodimedmaaltijden ipv 2 , wel duurder, maar ja als het werkt heb ik het er voor over! Effe afwachten dus. 's Morgens mijn chocomelkske....niet zo geweldig lekker , maar kom, het kan ermee door! 's middags een pannenkoek of broodje en voor den TV mijne aaaaaaah zallig, reep! En natuurlijk ook groentjes en vlees en veeeeeel water! Pff dat komt mijn strot uit , dat water...maar het MOET!. De motivatie is nog altijd even groot , maar ik zou toch echt wat sneller willen daloen op dat wit geval in mijn living. Mijn gemoed is redelijk! Door DIE PERIODE VAN DE MAAND , halfbewolkt! Soms goed, soms minder (hongerkes, goestingskes en peptalk om me op het juiste pad te houden)
Voila! Iedereen tevreden? Morgen ben ik er weer , met meer weer!

sal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten