maandag 7 november 2011

Bye bye vakantie

Terug van een weekje zee en goed diëten. Ondertussen zijn er 15 af en we doen rustig verder. Al was het moeilijk de voorbije week. veel verleidingen. Iedereen rond mij doet precies niets anders dan eten! Terwijl de rest frietjes at , zat ik daar met wat kip en sla en ik wou heel graag een frietjes proeven! Dagje Plopsaland.....djeezes! Iedereen , maar dan ook iedereen loopt te knabbelen,! Echt alles zie je passeren, worstenbroodjes, braadworsten, ijsjes, frieten,...en ik ...rien, niets nada, nothing!! Maar we weten voor wat he! Een miss Belgie figuurke binnen een jaar! Het enige waar ik aan gezondigd hed...beetje te weinig water gedronken vrees ik, maar die draad hebben we terug opgepikt.
In de spiegel zie ik nog wel dezelfde Sally. Al zegt iedereen dat ze "het zien" Ik zie nog niets. Ik voel het wel aan mijn kleding en heb al wat dingetjes terug opgevist die te klein waren en ook wat nieuwigheden...2 maatjes kleinder! Ook de weegschaal geeft me goed nieuw! Maar het spiegelbeeld toont me nog niet veel van haar nieuwe geheimen! Zal wel komen zeker!
Terug in de routine vandaag! Heb wel veel meer energie dan vroeger, das een goed teken! Binnenkort misschien toch wat aan beweging beginnen denken en op zoek naar een crèmeke om mijn vel wat strakker te maken....helpt dat eigenlijk wel! Ik ben een beetje bang voor de overschot die ik ga krijgen en durf me niet aan een operatie wagen...hoe los ik dat dan op? Iemand tips? De nieuwe papjes zijn niet zo'n groot succes! De yoghurt met frambozen...bwaak... de peer stracciatella...pfff valt mee, maar al beu! De puree?? Mmm da gaat, gemend met wat groenten! De chocomelk....bweih! Ik houd het maar op mijn kaasbroodjes en vanillepannenkoeken en verplicht, de chocomelk!! Voor de rest...het lukt....al wordt het zoms wat moeilijk! Maar ik krik me telkens weer op! IK WEET WAAROM IK HET DOE!!

daaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten