woensdag 23 november 2011

lang geleden

Dat is lang geleden he! Maar er is nog niet veel gebeurd sinds de vorige blog...... Heb wel op een pijnlijke manier ontdekt dat ik door te diëten een maagzweer heb gekregen. Omdat de maag meer leeg is en toch zuren blijft aanmaken voor de vertering...stapelt dat zuur zich op en ontstaat er een zweer.....extra pillekes nemen dus. Ondertussen zit ik wel bijna aan 17 kilo! Nog een paar grammekes!! En is mijn BMI bijna morbide af...Dat gaat een gelukkig moment worden! Gedaan met de morbide obesitas en tijd om de obesitas ook weg te werken! Jihaaaa. De diëtiste vroeg me of ik met de feesten geen pauze wilde inlassen.........NEEEEEE! Ik ga door tot het bittere einde en vermits alle feestjes hier te doen zijn , kan ik perfect inspelen op mijn dieet. Alleen het dessert zal moeilijk worden....maar daar blijf ik dan gewoon af he. Voor de rest doe ik verder en ga binnenkort eens shoppen. 13cm is al zichtbaar hoor en duidelijk ook voelbaar aan de kleding! Veel ga ik niet kopen, moet het daarna toch wegdoen en das verloren geld he....en dat hebben we al niet te veel ;p
Het grootste gemis blijft toch fruit hoor en heb tovh eens een hap genonemen! eentje en een kleintje maar , maar dat smaakte naar meer! Oooh wat gaat dat appeltje smaken binnen een half jaartje! Meer nieuws volgt als er nog wat kilootjes af zijn en misschien ook eens een nieuwe foto dan

Daaag

1 opmerking: