donderdag 12 januari 2012

Yes!

Yes yes Yes, nieuw doel bereikt...we komen stilaan dichter en dichter.
Eindelijk dat getalletje weg!!! En een nieuw in de plaats! Het is wel moeilijk soms.....En die pijn aan de lever maakt het niet makkelijker, maar terug pilletjes gekregen en ...voila...pijntjes weg
Na mijn uitspatting met nieuwjaar , niets meer gezondigd...bah, ik mag er niet aan denken....mijn lichaam kan er gewoon niet meer tegen. Binnenkort jarig....en op zoek naar een leuk alternatief voor de traditionele verjaardagstaart! Heb een dessertenkookboek gekocht van het Dukandieet...komt toch op hetzelfde neer met wat ik aan het doen ben.
Cake met zemelen??? Eens proberen he! Nu eerst genieten van het doel dat ik bereikt heb! De ketosesticks die ik gekocht heb zijn wel handig....alleen, ik ben niet altijd in die toestand en toch doe ik steeds hetzelfde ...raar!
Heb wel iets nieuws ontdekt! Wortelpuree zonder patatjes.....mmmmmm, keilekker
1 kilo wortelen, een pastinaak, kruiden en koken! Daarna pureren en eventueel nog wat op smaak brengen....is echt zalig en net echt!!! Wordt hier nu veel gegeten
Vananvond weer???? Misschien wel! Met een stukje varkenshaasje...favoriete gerecht van iedereen hier!!
En nu hop naar het volgende doel! De Morbide weg werken!!!

Saluutjes
Sally

Geen opmerkingen:

Een reactie posten